نخستین كنفرانس ملی برندینگ شهری نخستین کنفرانس ملی برندینگ شهری، زمستان 1389 توسط گروه  پوینت در تهران برگزار می شود. شهرها موجوداتی زنده هستند و همانند هر  موجود زنده ای نیاز به آراستگی دارند تا به انسانهایی که درون آنها زندگی  می  کنند انگیزه و انرژی بیشتری برای زندگی ببخشند.شهرها این روزها  برندهایی هستند که حضور در آنها برای ساکنین و مسافران و گردشگران  تجربه ای ویژه را رقم می زند و می تواند به خاطره ای بی بدیل تبدیل گردند.  این رویکرد به متولیان کمک می نماید تا با رسیدگی بیشتر به برازندگی شهر  خود کمک نموده و آن را مکانی مناسب برای حضور نمایند و از این راه به  کسب درآمد بپردازند. علاقه مندان به ارائه مقاله در این کنفرانس، می توانند  حداکثر تا 29 دی ماه 1389 مقالات خود را در یکی از محورهای زیر به دبیرخانه  ارسال نمایند:

  • مبانی و مفاهیم برندینگ و ارتباط آن با مدیریت شهری

  • شخصیت سازی برای شهرها به عنوان یك برند

  • راهكارهای جایگاه یابی شهرها به عنوان برند در اذهان

  • نقش فرهنگ ، ارزشهای فرهنگی و هویت تاریخی در ایجاد یك برند  شهری ماندگار

  • نقش گروهها و نهادهای محلی در تقویت برند شهری

  • منافع حاصل از برخورداری برند شهری برای كلیه ذی نفعان داخلی و خارجی شهر

  • راهكارهای استفاده از كلیه دارائیهای مادی و معنوی شهر برای پشتیبانی از برند شهری

اطلاعات کامل کنفرانس

نوشته شده در تاریخ جمعه 10 دی 1389    | توسط: وحید محمدی    | طبقه بندی: سمینارهای شهرسازی،     | نظرات()